7 juni 2015

Sunday, funday

Jag började söndagen med att se massa OTH avsnitt (fjärde eller femte gången jag ser serien) på samma gång som jag fixade mig lite smått i väntan på Anna och Fanny. Det var sagt att dom skulle komma hit cirka klockan två, men nejj sini så snabba är dom nu inte. Fick vänta i TRE timmar innan de kom. TRE. Jag kunde ha åkt och jobba under tiden jag väntade. Fattar inte hur det alltid ska ta så länge? ;)

Nåja. Vi har haft en superkul kväll! Som alltid dårå. Vet inte om vi var extra trötta eller om allt bara var roligt. Vi har skrattat åt allt. Fick för oss att spela in videos på webcam och jag har precis gått igenom allt och det är nästan så man skrattar ihjäl sig. Herregud, vi är ju sjuka! Vi har även plåtat outfit, men det får ni först se imorgon! Jaa det vill säga som jag har överfört bilderna från kameran till datorn. Skulle lägga över dem ikväll men då visade det sig att datorns minne är FULLT (vad ska jag ta mig till?!?!), så nu måste jag överföra alla mina bilder från 2014 till en annan hårddisk. Voijj vilket prackas! Som bloggare har man ju närmare en miljon bilder...

Nu tar jag natten!
Ma girlzzz! Alltid lika kul att leka med webcam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar