6 juni 2015

Tips - Badkläder


1 - LÄNK // 2 - LÄNK // 3 - LÄNK // 4 - LÄNK // 5 - LÄNK // 6 - LÄNK // 7 - LÄNK // 8 - LÄNK // 9 - LÄNK // 10 - LÄNK
 
Lite inspo inför badklädssäsongen! Vädret är ju inte det bästa men det gör absolut inget, nu har jag tid att införskaffa mig en ny baddräkt eller bikini. Jag har faktiskt redan köpt en bikini (köpte den i Tammerfors) från H&M som jag storgillar! Den liknar lite nummer ett. Gillar färg på sommarn! På senare tid har jag mer och mer fastnat för dessa snygga baddräkter som alla modebloggare kör på. Trodde aldrig jag skulle gilla baddräkter igen, förknippar dom med när jag var liten och hade bara simdräkt eftersom bikins var för stooora flickor (och då jag pratar om stooora flickor menar jag 13 år och uppåt). Bikinisarna här ovan är favoriter som jag hittat på nätet. 1, 6, 7 och 9 vill jag gärna ha på mig på stranden i sommar!

1 kommentar:

  1. Bra blogg! Hälsningar och välkomna http://esensuell.se

    SvaraRadera