24 juni 2015

Trötttttt

Hej bloggen!

Vi lämnade just av Rebecka vid tåget. Nu är jag hemma och har svirat om till myskläder. Det har varit tröttsamt (men jättekul också!) att vara igång precis hela tiden i snart sex dygn, och det är inte på grund av Rebecka jag är trött utan jag är en av de människor som gillar tystnad och lugn och ro. Att ständigt hitta på något tröttar ut mig. Jag måste få egen tid, det är då jag mår bäst. Jag gillar tystnaden.

Japp, det var då lite tankar såhär på eftermiddagen. Mina ögonlock är tunga och jag somnar snart. Så himla typiskt att mamma ska ha mig att baka mockarutor nu. Jag vill ju läsa bloggar (det är sjukt hur mycket man missar under bara några dagar), se serier och SOVA.

Har tyvärr inga fina bilder att bjuda på. Jag och Beckis fotade inte värst mycket under hennes vistelse här (blev mest selfies och knäppa videor på snapchat) men jag ska se till att fota en outfit imorgon så jag kan inspirera er på nåt sätt. Hoppas ni är okej med att det kommer bildlösa inlägg lite då och då. Jag gillar inte när bloggare lägger omotiverade bilder som inte alls hör ihop med inlägget. Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar