18 juli 2015

Dagens - Retro dress

Klänning - Zara (barn) // Örhängen - Seppälä // Armband - Lindex // Klocka - Marc by Marc Jacobs // Skor - H&M // Väska - Lindex

Ny klänning! Detta var ett av rea-köpen. Vet inte om jag tycker att den är fin eller ful. Lite sådär fulsnygg. Det var mamma som ba "ååå dendär ska du köpa, du passar SÅ bra i den!". Men jag vet inte... Tycker den ser ut som fammos och faffas tapeter, haha. Nåjjaa skön är den så va sku int ja kuna böri använd den!

Nu sitter jag och mamma i bilen påväg till Kristinestad. Vi ska hälsa på släkten och fira mammas kusin som blivit färdig sjukskötare. Ska bli kul att träffa alla! Dock börjar jag bli trött på att åka bil... Får väl ta och sova lite så det går snabbare. Jaja, hade!

4 kommentarer:

  1. Fint! Klänningen passar dig jättebra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 juli 2015 11:55

      Åh tack snälla! :D

      Radera
  2. Så snyggt! :) Ditt hår är jättesnyggt, det passar verkligen superbra till dig ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 juli 2015 21:45

      Tack Iisa! Roligt att du gillar håret, även fast jag själv inte har samma åsikt ;)

      Radera