21 juli 2015

Filmtips!

The longest ride
★ ★ ★ ★ ★

En av mina favoritfilmer. FANTASTISKT BRA!! Hade väntat jättelänge på den och när jag en dag såg att den kommit upp på Swefilmer (som plötsligt ändrat till Swehd, varför???) blev jag happy. Kan se den om och om igen. Ni som inte gillar romantiska komedier - ni kommer ändå gilla den. Flera av mina vänner tycker inte heller om romantiska komedier men alla sa att den var riktigt bra och några av dem till och med GRÄT, haha. DÅ är den verkligen bra! Nicholas Sparks är bäst på att göra filmer. Han har även gjort Dear John, The best of me, Safe Heaven, A walk to remember, the notebook, the lucky one, osv... Se den!! Kommentera gärna också vad ni tyckte om den, skulle vara roligt att höra.

9 kommentarer:

  1. Älskar den filmen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 juli 2015 17:02

      Jaa den e sjuuukt braaa!!

      Radera
  2. Åh! Den vill jag se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 juli 2015 17:40

      Jaa absolut det ska du! SÅ BRA! :)

      Radera
  3. Såg den igår efter att ha läst ditt inlägg! Gud så bra den var!! (Skrev just ett blogginlägg om saken, länkade till dig (: )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 juli 2015 14:38

      Va kul! Alltid roligt med länk till bloggen - tack! :D

      Radera
  4. jag såg också nyss den filmen, gillade den! :) och du, vilken fin header du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 juli 2015 21:22

      Jamen visst var den bra!? Och tusen tack Daniela! :D

      Radera
  5. tack för tipset, ska kanske se den nån kväll! :) Läste förresten tidigare idag att swefilmer tvingats stänga ner pga en polisutredning (det är ju trots allt en piratsajt som inte är laglig)..! Sen läste jag att nån kommenterade om att sajten ligger uppe med annan adress/under annat namn just nu, men att den också kommer stängas ner nån dag snart. Så verkar vara slut med den sidan..! :O

    SvaraRadera