6 juli 2015

Födiskaffe på Skorpan


Ikväll firade vi Manda sådär hastigt och lustigt på Skorpan. Blev ett väldigt sent firande med tanke på att hon fyllde i juni, men bättre sent än aldrig. Vi hann inte umgås särskilt länge eftersom vissa kom just från jobbet men några ord hann vi utbyta. Jag var som vanligt den som höll mest liv i luckan, tog nämligen tillfället i akt att berätta ALLT om torsdagen i Vörå (fanns ju maaassa att berätta om Måns). ;-) Jag har inte varit många gånger till Skorpan (skämskudden tar jag fram nu) så har inte smakat så mycket bakverk därifrån men det jag smakat är underbart gott. Denna gång tog jag chokladtryffelkaka och den var S.Å  H.I.M.L.A  G.O.D!! Åhhh alltså! Ni borde testa om ni är lika chokladälskare som jag. Lemonaden var också riktigt god. Fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Var finns Skorpan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria6 juli 2015 22:41

      I Jakobstad mittemot församlingscentret (heter det så? xD) :)

      Radera