21 juli 2015

Genom instagram

- @carolinahannamaria -
 
Senaste IG-bilderna. Är väldigt flitig där just nu. Så enkelt och smidigt att knäppa en bild med telefonen och någon minut senare är den uppe på sociala medier. Jag har ju inte alltid datorn eller kameran med mig så då är insta perfekt. Mitt mål är att få lite mera variation på bilderna, för det blir ju lite tråkigt om jag postar samma bilder där som här på bloggen. Vad gillar ni att se på instagram? Mat-bilder? Selfies? Inredning? Outfits? Eller bara en salig blandning av allt? Personligen tycker jag det är roligare med varierande bilder. Som Kenzas insta!

8 kommentarer:

  1. Varifrån är jordklotet som du lag nyss på instagram? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 juli 2015 18:28

      Katarina Maria i Jakobstad :)

      Radera
  2. Sminkar du dig på sommaren? Vilka produkter använder du i så fall? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 juli 2015 12:36

      Alltså jag tror allihopa tror jag gör det men sanningen är att de enda gångerna jag haft smink nu i sommar är när jag fotat till bloggen och då vi var i Helsingfors. När jag far till stan lägger jag oftast bara conceler under ögonen, lite på brynen och kanske lite mascara. :) När jag är hemma har jag inget smink alls. Över till produkterna. Alltså jag använder precis samma produkter som jag har under vinterhalvåret, men med ett myycket tunnare laget foundation. Sen pudrar jag lite solpuder på eftersom solen knappt varit framme i sommar. Jag är typ lika blek som på vintern. Inte så nice. :/

      Jaa det var typ det! Tack för din fråga :)

      Radera
  3. Jag älskar att se blandning av vardagen, outfits och resor! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 juli 2015 19:07

      Jaa samma här! :D Någonting jag försöker eftersträva :)

      Radera
  4. Vilken fin instagram du har, kul med så varierade bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 juli 2015 14:31

      Tusen tack fina du! Roligt att du gillar! :)

      Radera