8 juli 2015

Look of the day

Topp - KappAhl // Halsband, armband - Calvin Klein // Shorts - H&M // Ringar - H&M // Solisar - H&M // Clutch - Glitter

Ok det var verkligen inte meningen att handen skulle åka upp på VARENDA (förutom en då) bild. Sry for that (och för att jag ser sur ut)! Antar jag ville visa fladdret på linnet. Hoppas ni tåls se bilderna iaf! Om int. Japp då skrollar ni vidare! Vad tycker ni om the outfit? Jag storgillar kombon höga stövlar med shorts eller klänning. URBALLT! Blått är ju också väldigt fräscht tycker jag.

6 kommentarer:

  1. Den här outfiten gillar jag! Riktigt snyggt hur du matchat ihop allting.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria9 juli 2015 15:47

      Åh tack snälla! Vad glad jag blir! :)

      Radera
  2. Riktigt snygg outfit! Fint matchat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria9 juli 2015 15:49

      Taack så mycket Jennifer! :)

      Radera
  3. Toppen är grym! Bara måste ha den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 juli 2015 17:50

      Jaa visst är den fin! Sval och skön :D

      Radera