2 juli 2015

Norrvalla sommarfest


Aahh vad ska man säga? INGET som jag skriver kommer förklara hur MAGISK denna kväll var. Att se Måns live var så overkligt. Jag har sett han på tv sen han var med i Idol 2006 (om jag minns rätt) och att jag fick en liten pratstund med honom kändes, som sagt, heeelt overkligt. Näe alltså inget, INGET kan beskriva känslan. Dessutom var han ju mycket mumsigare IRL än på tv. Hihi! Hans framförande var helt super och den lilla allsången vi hade va ju riktigt trevligt (han visste nämligen inte att typ alla i publiken kollade och blev helt chockad - så vi körde en allsång från Allsång på Skansen!). Som ni vet är jag ju ett riktigt fan av Måns (ingen kan ju har missat det tycker man ju) så SÅKLART jag sjöng och dansade med i varenda låt. Heroes var sjukt konstigt att höra live måste jag säga. Jag menar inte att han framförde den dåligt, nej snarare suveränt, men att det är just DEN låten som spelas och just DEN personen som står rakt framför mig som har vunnit både Mello och Eurovision känns bara så... knäppt på något sätt. Hans autograf pryder fint mitt telefonskal. ♥

Kaj var också riktigt bra. Jag kan ju hela Jåo nåo e ja YOLO ja nåo så även den låten sjöng jag med i. Kaj förtjänar verkligen titeln "Årets Österbottningar", för alltså vilken show de bjöd på!! Den var också helt fantastisk. Och deras skämt är ju bara för goa. :-))

Avslutar detta inlägg med att säga; He kuna no int bli na betär än sådee!

2 kommentarer:

  1. så synd att jag missade det här alltså! Och vad härligt med allsång på skansen-känsla i Vörå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria4 juli 2015 11:44

      Jaa det var verkligen en fin upplevelse och allting var jättebra uppstyrt. Synd att du missade det :(

      Radera