23 juli 2015

Släktträff på villan




Some pics from my lovely Thursday
 
Vilken rolig dag jag haft! Idag hade vi den årliga släktträffen här på villan (eller egentligen firade vi faffa i efterskott). MYCKET god mat (seriöst jag skämtar inte när jag säger att jag gått upp åtminstone ett kilo, ja ni ser ju den STOOORA godisskålen...), massa skratt och fint sällskap - inget mer behövs för att en regnig dag ska bli super. Tror bilderna får tala idag. Tråkigt att jämt måste läsa långa texter. Right? Tack alla för en härlig dag, så roligt att träffa alla mina kusiner igen. ♥ Tråkigt när vi alla bor så långt ifrån varandra... :-(

6 kommentarer:

  1. Nejj va sööt hund! Vad är den för ras? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 juli 2015 13:54

      Ja Zlatan är väldigt söt när han inte skäller som en tok ;P haha! Han är en Bichon frise :)

      Radera
  2. Blir hela tiden helt förbluffad när jag kollar ditt instagramkonto och ser riktigt snygga mode-kampanj bilder och sen läser jag att det är släktfoton haha. :D Super fina bilder! <3


    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 juli 2015 09:19

      Hahah påsant?! Måste ju vara våra poser eller något som gör det "modell-troligt" ;) Kul att du gillar bilderna - tack! ♥

      Radera
  3. Oh nejmen va fina bilder :D ser ut som att ni hade det riktigt bra ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 juli 2015 17:14

      Tusen tack Ida-Marie! Joo vi hade det lika kul som alltid :D

      Radera