10 augusti 2015

10.8.2015

God kväll människor!

Kom alldeles nyss hem från Annas. Jag, Anna och Fanny har haft en såå rolig dag! Hela kvällen har vi varit otroligt sociala. Jag hade köpt med cupcakes från Två systrar söta till vårat sista fika innan skolan börjar. Jag har ju turen att få vara ledig ända till måndag, men stadsborna börjar redan på onsdag. Lider med er! Cupcakesen var verkligen i min smak. Myyycket choklad! Medans vi satt och fikade fick jag värsta knäppa idén om att vi skulle gå runt PÅ Annas staket. Antar jag blev lite nostalgisk och ville uppleva gamla minnen. Staketet är rätt långt och inte så värst brett så det var VÄLDIGT svårt att hålla balansen hela vägen. But, we did it! Jaaa efter att ha ramlat x antal gånger. Det är nog bara att konstatera att vi var smidigare förr! Sen klippte jag Annas hår. Därefter fick jag en till knäpp idé. Varför inte göra innuendo bingo challenge? H.E.R.R.E.G.U.D! Sååååå kuuuuul!!! Körde hem med våta underkläder men äh det var SÅ värt det! Vi har allting på film men tror nog det får förbli i min dator, jag vill INTE ha ut det på nätet. xD

Nepp nu är klockan mycket, time to go to bed!
Blev en lyxmåndag utan dess like!

2 kommentarer:

  1. Kan du förklara vad innuendo bingo challenge är? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 21:39

      Det är när två personer (eller flera) sitter mittemot varandra och ska ha munnen full med vatten. Den tredje personen ska spela upp "try not to laugh"-videos och personerna med vatten i munnen ska försöka att inte skratta, för om det händer sprutar allt vatten ut och den andra får det rätt i facet. ;) Skitkul! Testa! Hoppas du förstod mig förklaring :)

      Radera