21 augusti 2015

1:ornas utflykt till Pörkenäs

 Hela gänget! Så roligt att vi ska hänga ihop tre år framöver.
 

 Klart allt ska fotas! ;) Jennas blogg hittar ni HÄR.

Why so serious Viktor och Erik? Man är ju glad när man är på Pörkenäs!

Lägerstämning med brasa och gitarrspelande i bakgrunden.

Yeee! xD

Även fast kvällen var otroligt varm var det skönt, och väldigt mysigt, med en brasa.
 
Steeeekaren Erik haha. Tycker hans solglasögon är urcoola!

Ville ha med denna bild eftersom man ser hur himla kort och liten jag faktiskt är. Hahah ser så sjukt!

Alla älskar vi solnedgången, det blir så magiskt fina bilder.
 

En lek på G.
 
Hämta ur publiken var det dags för här. Den leken är allt rolig!

 Strandhäng med tjejerna. Vädret ser allt annat än varmt ut men jag kan lova er att det var värsta sommarvärmen.

BÄSTA tutorerna!


Voijj huhu så roligt vi haft! Eller åtminstone jag! ;) Ska försöka att inte dra en lång uppsats som jag vanligtvis brukar göra utan tar det kort. För det första kan jag säga att jag har lärt känna alla mycket mycket bättre. Eller egentligen var det ju bara tre stycken jag inte visste vem var från början och redan nu känner man varandra bra. Kul med nya bekantskaper!

Tutorerna hade så fruktansvärt roligt program åt oss. Vill bara göra om allt igen! Igår hade vi "världsmästerskap" (go Turkey!!) och skulle vara på flera stationer med olika utmaningar. På ena stationen skulle man springa runt ett basebollträ TIO VARV och sen springa ner till havet och hämta vatten. Hahah kan fortfarande inte sluta skratta åt synen när en i våran grupp faller i vattnet. Sen skulle ni sett när det var dags för min tur. HAHA! Jag föll FYRA gånger när jag snurrade runt basebollträet. Lite obehagligt också att ligga i sanden och känna att jag kommer inte upp härifrån eftersom hela världen snurrar. Men det var askul!! På kvällen blev det grillning vid lägerelden, volleyspelande för dom flesta och vissa till och med simmande. Tyst skulle det vara halv ett men är man tio tjejjer som sover i ett rum är det lite svårt att hålla den regeln.

Idag var det brevskrivning och lekar på schemat. Som sagt, allt program var så välplanerat och roligt. TACK för det tutorerna! Vädret var ju helt fantastico, sommaren har återvänt! Så himla tur att vi fick vara ute vid Pörkenäs istället för att sitta inne på lektion. Känns nästan som om sommarlovet fortfarande varar...



Jag gjorde världens pinsammaste grej just. Alltså ni anar inte... Jag sitter fortfarande och gapskrattar! Roligt att skämma ut sig inför hela sin årskurs! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar