25 augusti 2015

25.8.2015

Hej bloggish! Sitter i skolan för tillfället och har håltimme. Nice nice... Håltimmar är det bästa med gymnasiet. Haha nånej, men nästan. Resten av gänget sitter i dom mjuka PG-sofforna och kikar på serier. Jag själv tar tillfället i akt och bloggar. Så himla bra att vi fått våra datorer, nu kan jag blogga till och med från skolan. Det lilla (ok STORA) minuset är att det finns inget bildredigeringsprogram på datorn. Gaaanska skit.

Idag har vi haft skolfoto! Jag har ingen aning om om det blev bra eller dåligt. Men gissar på det sistnämnda. Visste inte alls om jag skulle smilea med tänderna eller munnen stängd så körde på lite alla möjliga miner. Hoppas det finns åtminstone EN bild jag blir nöjd med. Vilket aldrig kommer hända i och med att jag är en perfektionist. I år hade jag rakt hår, hann inte locka det imorse. Klänningen jag har på mig är ny, köpt på H&Ms sommarrea.

Efter skolan bär det av till stan, måste köpa en snygg dataväska asap. Hoppas ni haft en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar