3 augusti 2015

2.8.2015 & 3.8.2015

Halloj och god morgon bloggisen! Steg upp lite väl sent idag. Men kommer man hem sent sover man ju automatiskt länge.

Var hos Anna igårkväll. Vi åkte och köpte godis och sen satt vi x antal timmar och diskuterade lite allt möjligt. Allt från skolan till emoijs. Fanny konstaterade att jag bara använder blink-smileisar hela tiden. Någon annan som gör det? ;) Vi var också en stund i stan, Anna och Fanny kom och underhöll mig när jag jobbade, så snälla som dom är. Blev väldans mycket skratt igår. Som alltid. Förresten! Ni som följer mig på Insta - såg ni bilden jag postade igårkväll? Hahah ni fattar inte hur många såna bilder jag har på min telefon så varför liksom inte visa verkligheten? Jag tycker flera borde lägga upp såna bilder, vad är det att skämmas för, det är ju bara roligt! (BILDEN)

Idag är det måndag och jag har inga planer alls. Någon som vill hitta på något? ;) Tror det blir en sväng till fammos och faffas. Vore kul om Zlatan fortfarande är där, skulle vara skönt med en powerwalk. Det var nämligen ett bra tag sen sist... Idag har jag påbörjat min nyttiga vecka! Men det kommer sluta med att jag trycker i mig bullar redan ikväll. Behövs efter detta ohälsosamma sommarlov.
Skulle ta en bild till bloggen men en bil körde förbi och alla i bilen vinkade. En t.o.m öppnade fönstret och ropade något. Vi fick ett gott skratt iaf!

4 kommentarer:

  1. Haha håller med dig om detdär med bilden :D Härlig bild här på din blogg också ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria4 augusti 2015 08:55

      Jamen precis! Flera borde lägga upp "ful-bilder" ;)

      Tack fina du! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria6 augusti 2015 10:22

      Åt pappas företag :)

      Radera