12 augusti 2015

Black n' white

Klänning - Cubus (old)  //  Klocka - Turkiet  //  Skor - H&M

Godkväll folket! Har tillbringat dagen här på villan med familjen + mommo och moffa. Jag, mamma, Fia och mommo for körande till fiskehamnen en sväng. Mest bara för att kolla på villor och ha något att göra. Älskar åka bil, så mysigt! Vi stannade även vid en väldigt ful och gammal fabrik, men med en bloggares ögon förvandlas det plötsligt till det perfekta fotostället. Som bloggare hittar man dom mest konstiga ställen man kan fota på. Denna fabrik har varit ett fryseri men det brann för några år sen. Över till outfiten. Enkelt och snyggt! Klänningen är gammal och inte riktigt min stil men funkar hur bra som helst här på villan.

Btw. Hur var första skoldagen för er som började idag? Nervöst? Spännande? Kul? Tell me!! Själv är jag lite spänd över att börja gymnasiet (!) på måndag.

8 kommentarer:

  1. Sjukt snygg klänning! Så synd att den knappast finns i butik längre, för annars hade jag helt klart rusat iväg och köpt den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 21:30

      Tack Maria! Köpte den för typ 3 år sen så den finns nog tyvärr inte kvar :( Den är lite speciell, jo. Jag gillar speciella plagg men denna har jag lite svårt för. Antar det mönstret som är lite för mycket?

      Radera
  2. Ska du söka till att börja blogga på autre? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 augusti 2015 11:02

      Autre är ett jättebra bloggportal och grundarna Michelle och Jannike är helt fantastiska. Dom tar verkligen hand om "sina" bloggare. Men nu är det såhär att för typ ett år sen (ungefär) blev jag tillfrågad om jag ville blogga på Autre, men kände att jag ville ha mitt eget. Jag funderade förstås väldigt länge men min magkänsla sa att jag ville ha kvar min egna blogg. :) Jag är så himla himla petnoga så jag vill kunna bestämma allt själv. Speciellt designen och layouten. Därför valde jag att tacka nej.

      Däremot om jag inte varit så petnoga och om mitt arkiv skulle kunna flyttas hade jag gärna börjat blogga på Autre. Alla i Autre-gänget verkar så himla härliga! :D

      Radera
  3. Fin klänning! Tror den skulle passa perfekt med en oversized jeans-jacka, svart beanie mössa och svarta Dr Martens! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 augusti 2015 17:48

      Thanks! Joo det låter absolut som en snygg kombo! Dock tror jag inte det skulle se så bra ut på mig, jag har inte riktigt den stilen och gillar mera det "stilrena" om man säger så :) Men snyggt sku de vara, absolut!

      Radera
  4. Spännande med gymnasiet! Första dagen kommer gå superbra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria17 augusti 2015 21:05

      Jamen absolut, jättespännande var det! Skönt att ha över första dagen! :)

      Radera