1 augusti 2015

Dagens Carolina

Topp - 2hand // Byxor - Bik Bok // Skor - H&M // Ringar - Seppälä // Väska - Seppälä (old) // Armband - Lindex // Klocka - Turkiet
 
Jag och syrran åkte hela vägen till stan bara för att knäppa av dagens outfit. Just som vi ska ta första fotot börjar det ÖSREGNA. Bilden ovan var den enda vettiga vi fick, på resten av bilderna ser det ut som att jag inte duschat på en vecka eller två. Imorgon ska jag vara med Anna & Fanny, ska se till så vi fotar en outfit då. Har fortfarande massa sommarkläder jag vill visa upp här på bloggisen. För outfits är väl alltid roligt att se på, eller hur?

Vädret suger så jag tror jag ska åka till fammos och faffas och kolla film med dem. Dom tycker det är så roligt varje gång jag kommer med Ipaden och säger vi ska se film. Igår (?) när det stod på tidningen att Swefilmer skulle stängas ner blev nog fammo lite orolig hur vi skulle kunna se film framöver. Tur att det finns andra sidor att kolla på. Dreamfilm funkar lika bra tycker jag!

4 kommentarer:

  1. Åå vad fin topp! En fråga; klär du upp dej varje dag? Tex. en dag du ligger hemma och kollar serie?

    Gillar verkligen din blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria2 augusti 2015 09:52

      Tack! Fyndade den på loppis för, hör och häpna, 1€ (!!). Kap!

      Haha nej gud nej! Ända gånger jag klär upp mig riktigt ordentligt är när jag ska fota till bloggen eller när jag ska in till stan/hälsa på någon. Skulle vara jobbigt att gå uppklädd varje dag. När jag är hemma går jag omkring med träningskläder (typ huppari och ett par Adidas träningsbyxor) :)

      Tack snälla!

      Radera
  2. Fin outfit! Verkligen snyggt matchat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria2 augusti 2015 23:41

      Tack Jennifer! :D

      Radera