10 augusti 2015

Dagens outfit

Topp - H&M // Kjol - H&M // Skor - H&M // Stelt armband - Calvin Klein // Ringar - H&M // Väska - Old // Telefonskal - Miniinthebox

Tror detta fick bli min sista sommar-outfit i Finnelandet. Nu kickar vi igång höstmodet känner jag! Eller höst och höst... Pre-fall för att vara mera exakt. Höstkläder är nice! Dock vill jag fortfarande gå barbent... Har massa massa maaassa sommarkläder jag ännu vill visa er, men de outfitsen tycker jag vi sparar tills jag åker till Turkiet.

Skorna fyndade jag i Helsingfors på rea. För ynka fem (!) euro blev de mina. Hittade dom på barnsidan, förstås. Storlek 35 är en klurig size. Man vet ju inte om man ska leta på barn- eller vuxensidan. Tacka vet jag Nelly.com som har snygga skor i storlek 35. Tips åt er alla som har småa fötter!

11 kommentarer:

  1. Gillar hur nagellacket matchar toppen haha :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 10:01

      Haha, jepp! Jag är den personen som vill ha ALLTING matchat. Även naglarna ;P

      Radera
  2. gör du något speciellt för att hålla dit hår så platt? :) elrr har du tips på vad man kan göra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 10:06

      Egentligen är mitt hår inte alls så platt. Mitt naturliga hår är lite böjligt och "styvt", inte spikrakt och tunt. När jag vill ha plattplatt så lägger jag massa balsam i topparna. Sen plattar jag håret också. Platta håret sliter enormt på håret men jag försöker att inte platta det så ofta. :)

      Några hejdundrande tips fick du tyvärr inte, men det är så jag gör. Tack för frågan!

      Radera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 10:07

      Tack snälla Felicia! :D

      Radera
  4. Snygg outfit! Och vilket fynd skorna var! önskar jag också hade så små fötter så man sku hitta från barnavdelningen skor :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 augusti 2015 21:36

      Tack så mycket Satu! :D Jaa skorna är perfekta! Enda fördelen med att man har småa fötter är att det finns mycket billigare skor på barnsidan. Dock är utbudet inte speciellt stort. Men som jag skrev finns det bra med skor på Nelly.com, och tur är väl det! Alla festskor beställer jag därifrån :)

      Radera
  5. Svar
    1. Carolinahannamaria14 augusti 2015 17:52

      Tack snälla! Kram!

      Radera