19 augusti 2015

När man inte hinner med bloggen...

Halloj läsare!

Tänkte ge er en snabb uppis före jag går och lägger mig. Ett bildlöst inlägg till och med! Kanske inte det roligaste men jag gissar att ni trogna läsare som hängt med från början läser. ;) Eller har jag fel? Iallafall. Gymnasiet går som på räls! Läxorna känns roliga att göra. Jaa än så länge. Antar att det är roligt att vara sysselsatt med något nu efter en ganska tråkig sommar... Lite jobbigt dock att driva en blogg under gymnasiet har jag märkt. Hur ska man hinna med allt? Hemskt när ett "fritidsintresse" (kan man kalla bloggen ett fritidsintresse?) lämnar åt skym undan. Jaja, måste klura på det.

Klockan åtta imorgon ska jag till tandläkaren, sen blir det ett pass modersmål och gymppa, och därefter håltimme ända tills det bär av till Pörkenäs med hela 1:an. Ska bli kul! Vädret är ju helt amazing, hoppas det håller i sig en längre tid. Vi övernattar vid Pörkenäs så kommer hem först på fredag. Bloggen får lida under tiden men kameran kommer hänga med. Måste medge att det ska bli skönt att slippa internet ett tag.

Juste! Jag har en grej på G med ett stort klädföretag. SÅ HIMLA COOLT! Men mera om det i ett senare skede. Nu måste jag tyvärr stänga av telefjonken och försöka börja sova. Inte det lättaste att återgå tillbaka till sina sovrutiner... Nati nati!

6 kommentarer:

  1. Så spännande, hoppas du snart berättar om vad det är du har på G med. Blir ju riktigt nyfiken! Kan du ge en ledtråd på vilket företag och vad ni ska göra? Hehe... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 augusti 2015 16:17

      Joo snart så ;) Ni får helt enkelt vänta och seee!

      Radera
  2. Har ni fått iPads eller macBooks i år i PG? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 augusti 2015 16:20

      Vi har fått varken dera! Om jag inte minns helt fel ska vi få en Fuijtsu på måndag. JÄTTE jobbigt att ha dator! Först var jag en av de personerna som ville ha dator, men nu har jag insett att nää fyy så jobbigt! Tänk att släpa runt på en stor dator VARJE DAG. :/

      Radera
  3. Åh vad roligt, grattis till samarbete :) Spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 augusti 2015 10:08

      Tack snälla! :D

      Radera