9 augusti 2015

På Janinas villa

Heeej! Läget?

Jag har helt och hållet struntat i bloggen med flit. Det har varit sååå skönt, ni anar inte. Att inte måste tänka allt i blogginlägg var välbehövligt. Men nu är jag tillbaka! ...jaa för stunden iallafall. Kul att det finns flera av er som fortsätter kika in här varje dag även fast det inte dyker upp inlägg. Ni är bäst!

Igårkväll åkte jag, Anna och Viktoria till Janinas villa. Det är båtväg till villan och jag som inte får åka motorbåt varje dag tyckte det var jätteskoj. Båtlivet är fett! En dag ska jag äga en egen yacht i Monaco. Hehe krävs ju liite myyycket mera pengar för att det ska hända, men drömma får man alltid göra! På kvällskvisten tog vi båten till Café Bryggan för att äta lösglass - hallonsaltlaktris i vanlig ordning. Mysigt ställe detdär... Sen blev det kortspel hela natten lång. Älskar att spela kort, speciellt klöver åtta, det är så kul! Vi var uppe alldeles för länge så vi vaknade relativt sent men vi hann med en båttur i Larsmo skärgård innan solen gick i moln. Fyra-tiden startade vi hemåt efter ett roligt dygn på Janinas villa. :)
Ni ser ju, jag älskar åka båt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar