2 september 2015

First autumn outfit

Inlägget är i samarbete med Nelly.com
Solglasögon - H&M // Halsband - Nelly.com // Tröja - Kappahl // Skor - ? // Klänning - Nelly.com // Väska - H&M // Klocka - Turkiet // Ringar - Lindex

Ok detta var sista gången barbent i Finland. Herregud så kallt det har blivit! Frös som attan när dessa bilder togs. Jag är dessutom så dum i huvudet att jag inte förstår att klä på mig ordentligt. Nu har jag blivit ännu mer förkyld. :((( Klänningen! Eller kjolen här på bilden men det är egentligen en klänning. Jättefin! Gillar vinrött till hösten.

Ni som inte driver en (mode) blogg, ni är lyckligt lottade! Hehe nää skämtosido men jag skäms sååå mycket när folk kommer förbi och jag blir fotad. Det värsta är när LÄRARE kommer förbi och så står man där mitt på vägen eller ute på en äng i bara klänning när det är typ minus grader ute. DET är sjukt pinsamt!

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria3 september 2015 07:49

      Tack ska du ha! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria3 september 2015 23:28

      Tack Linda! :)

      Radera
  3. Superfin outfit! Älskar verkligen färgen på klänningen.

    Och nästa gång någon kommer förbi när du tar outfitfoton ska du bara le och vinka till dem för dina outfits är alltid sjukt fina. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 september 2015 23:31

      Tack så mycket! Jamen visst, färgen är såå passande nu till hösten. Lite kallt bara. :)

      Hehe jag brukar nog allt le och de som fotograferar mig burkar alltid vinka (just för att jag tycker det är så pinsamt så vill dom bara göra de ännu värre), men innerst inne så känns det obekvämt. Men tack du! :D

      Radera
  4. Jättefin outfit! Du har alltid så fina kläder! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 september 2015 23:33

      Tack Amanda! Vad glad jag blir! :D

      Radera
  5. Svar
    1. Carolinahannamaria5 september 2015 00:32

      Åj tack så myki Iisa! :D

      Radera
  6. jätte fin outfit! och ditt hår är supperr fint!:)

    SvaraRadera