23 september 2015

Första provveckan

God dag läsare!

Sitter i skolan och väntar på att skoldagen ska sluta. Just nu har jag psykologi men alla uppgifter är gjorda så egentligen skulle jag kunna fara hem och läsa inför morgondagen moddeprov. Japp, provveckan är inledd. Idag skrev jag matte och det gick så fruktansvärt dåligt!! Under tiden jag var i Turkiet repeterade de såna saker jag inte äns kunde i högstadiet, så fatta förvirringen nu när jag skulle skriva prov. Aja, bara jag får godkänt är jag nöjd, det är ju ändå bara en repetitionskurs så ingen siffra hamnar på betyget. Tuuur!

Förutom provläsning ska jag dra min dansgrupp ikväll. Stressigt att hinna med allt men det ska nog gå. Bra att tänka på lite annat emellan. Jag har dock inte planerat lektionen till ikväll så borde ta tag i det nu. Passar super nu när jag ändå har tid över. Ha en bra tis...ONSDAG! Är fortfarande råddig i knoppen efter resan haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar