18 september 2015

Friday outfit

Top - H&M // Watch - Turkey // Sunglasses - H&M // Bag - Turkey // Shoes - Nelly.com // Ring - Lindex // Pants - H&M

Tjena! Såhär har jag sett ut under kvällen. Efter middagen fick jag skjuts till stan. Ville ju träffa tjejerna, såklart! Jag hade massor att berätta om resan och så hade jag presenter att dela ut. Dom blev jätteglada! Fick också hälsa på Fjalar (haha jag kan fortfarande inte acceptera det namnet), Fannys nya dog. Alltså SÅÅÅ SÖÖÖT! Åh dog sötdöden. Nu har både Anna och Fanny hund så gissa om jag är lite avis när de kan vara ut och gå med varandra. Jag vill också ha en hund! Skulle jag köpa en någon gång i framtiden skulle det antagligen bli en Pomeranian. Dom är jättegulliga!

Över till outfiten. Vad tycker ni om nya väskan? Himla ball va? Jag köpte två väskor i Turkiet, och det här är en av dem. Jag har sååå länge velat ha en Celine bag så när det fanns trettio olika modeller att välja mellan var jag ju helt i extas. Känslan att gå in i en butik FULL med väskor är speciell. Ni som också är beroende av väskor - U know what I'm talking about. Först funderade jag på att köpa en beige men efter att jag hade sett denna kunde jag aldrig släppa den. TUR att den blev köpt, den är ju så fin! Materiell lycka på hög nivå. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar