9 september 2015

Full rulle

Tjeeena! Sååå länge sen sist ju, har saknat att skriva på bloggISH (hahah vsg Becka). Som rubriken säger är det full rulle dag ut och dag in. Hinner inte ens starta igång datorn nuförtiden... Men vet ni, imorgon blir det TURKIET för hela slanten! Tar med datorn främst för att kunna göra en hel del skoluppgifter men också för att kunna blogga. Jag måste ju passa på då jag har lite semester haha! Ska bli skönt att lämna vardagen för en stund.

Annars då? Ikväll drog jag faktiskt min första danslektion. Kul! Jag var inte det minsta nervös utan jag kände mig säker på min sak. Det är ju a och o när man har ledarrollen. Förutom det har jag packatpackatpackat ikväll. HATAR ATT PACKA!! Så himla jobbigt! Dessutom har jag alldeles för mycket med mig... Har som packat nio klänningar för en vecka. NIO!!

Nepp klockan är mycket, time to go to bed! Hade gött bästa ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar