30 september 2015

Grattis Filip!

Happy birthday brother! Nice birthdaycake huh? 

Idag fyller min knäppa, oerhört jobbiga och älskade bror 10 (!!!!) år. VART TAR ÅREN VÄGEN? Kan någon SNÄLLA förklara det åt mig? Jag tror fortfarande han går på ettan och just har lärt sig att läsa. Nu går han liksom på fyran och kan plötsligt engelska. Ikväll är det kalas för hela slanten! Just nu är hans kompisar här på kalas och senare ikväll kommer mommo, moffa, fammo och faffa över på fika. Mysigt!

Men före det ska jag ta tag i läxorna. Trodde jag var läxfri tills imorgon men nej tydligen inte, får ta och rappa på så jag hinner få allting klart. Jobbigt med full period... Att ha fysik fyra gånger i veckan är en mardröm. Hade svårt med det redan i högstadiet och ni kan ju tänka er hur mycket jag kämpar med det nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar