4 september 2015

Mr.Bank

Pizzanight with the gurlsss!
 
God kväll! Ikväll blev det en god middag på Mr.Bank. Bellus blev äntligen firad (hon fyllde i augusti...), vi hade det riktigt trevligt. Jag valde att prova på något nytt så en Caesar pizza blev det. Jätte mumsigt! Tror jag kör på den fler gånger. Mr.Bank är ett så mysigt ställe, perfekt restaurang nu när det blir höst och man vill ha det mörkt och mysigt. Efter middagen traskade vi till Makuuni, köpte med oss godis och sen körde vi till mitt och här har vi varit resten av kvällen. Tack tjejer för ikväll, det var roligt att se alla er igen! ♥

2 kommentarer:

  1. Åh, nu önskar jag att Mr Banks fanns i Umeå för jag blev SÅÅÅÅ sugen!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 september 2015 13:17

      Haha jaa men Umeå har också säkert bra pizzerior! :P

      Radera