19 september 2015

Three vacay pics

Three phonepics from the vacation. On the first pic you can see the Black sea. So amazing view!

Tre instabilder från resan. Det är konstigt, resan känns jätte avlägsen fast man endast varit hemma i två dagar. Detta väder vi har är ju verkligen inget att hurra för om vi säger så. Ruggit och kallt. Sen blåser det ju förfärligt mycket också. Höst i all ära men just nu vill jag bara ligga vid poolen och steka så jag blir bacon, äta Nutella och honungsmelon for breakfast (OBS! Jag käkar inte kanelbullar till frukost, nej usch bullar från morgonen är ingen höjdare, bilden är syrrans men stal den eftersom den var finare än min bild hehe) och framförallt vill jag känna den äckligt varma sanden mellan mina tår. Det man inte uppskattade sådär jättemycket då skulle vara guldvärt nu.

Tjejgänget har bestämt att vi ska göra en Turkiet-resa när alla fyllt 18. Vet inte alls hur vi alla ska ha råd med det. Vi får helt enkelt börja spara redan nu! Helst skulle vi vilja till Italien eller Grekland men eftersom det är första resan utan någon förälder som bidrar med pengar så måste man ju tänka på ekonomiskt. Någon som vill bidra? ;) Jaja det är två år kvar så va sku int det lösa sig!

2 kommentarer:

  1. Men carrooo, bullar till morgonmålet är ju supergott! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria20 september 2015 11:32

      Haha nej nej nej, en kanelbulle efter lunchen sitter fint men till morgonmål - usch! :P Tål inte sötsaker från morgonen (om vi bortser från Nutella dårå ;P)

      Radera