13 oktober 2015

13.10.2015

Morgonstund har guld i mun, som man så fint brukar säga. Inatt har jag haft Anna och Fanny som övernattningsgäster! Vi var uppe alldeles för sent och snackade om allt och inget. Även Manda, Bella och Jeckisen var hit och hälsade på. Fint så. Imorse när vi vaknade kände vi för en mega frukost så Anna och jag hoppade på moppen och åkte och handlade, kylskåpet ekade tomt. Efter två timmar av slit var allt fram dukat på bordet. Bästa avslutet på höstlovet, helt klart! Inte varje morgon det blir plättar och Nutella till morgonmål.

Nu ska jag plocka fram franska böckerna och sätta igång med läxorna. Back to school imorgon... Äe alltså, känns inte sådär jättemotiverande. Men tre dagar ska jag nog klara, sen är det heeeeelg! Super fuskit att ni i stan får vara lediga hela veckan. *ledsen emoij* Har också noterat att det är rekord många som är på resa nu under höstlov. Jag vill också till värmen...
Brunch with my besties 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria14 oktober 2015 11:45

      Jaaa alltså såå gotttt!! Speciellt med Nutella ;)

      Radera
  2. Hahaha jag läste nyss en kommentar du hade skrivit på kenzas blogg som handlade om en pinsam händelse... Du sade att du hade tagit kort och sedan zoomat in på killarna i din klass överkroppar och skulle skicka den till en grupp typ. Men så råkade du skicka den till helt fel grupp så att det for till alla i gymnasie i ettan... Hahah snacka om skämmigt värre. Började asgarva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 oktober 2015 19:05

      Åjj åjj åjj det där lät ju lite väl brutalt hahah! " Zoomat in killarna i din klass överkroppar", HAHA det låter så himla snuskigt och bara så fel xD Men joo, det hände, tyvärr! VÄRSTA jag någonsin gjort! xD

      Radera