14 oktober 2015

14.10.2015

Good evening! What's up? (överväger om jag ska börja skriva mina inlägg på både svenska och engelska, dels för att jag har en hel del utländska läsare men också för min egen del, jag lär mig så mycket bättre när jag skriver)

Min onsdag har rullat på som alla andra onsdagar gör. Det vill säga; skola - hem och käka något - iväg på danskurs - hem igen - läxläsning hela kvällen lång, jaa typ så! Inget märkvärdigt alltså. Bloggen gillade när jag hade höstlov, då var den väl omhändertagen och uppdaterades flitigt flitigare. Det gillade säkert ni också. Nu är jag, tyvärr, tillbaka i vardagen och har inget nice att bjuda. Hur roligt är det liksom att läsa om när jag gör mina förbaskade läxor? Okejjj nu är det dags att stänga ner all elektronik (jaa jag hör till dem som har föräldrar som hjärntvättar sina barn med att strålningen är farlig) och sen är det läggdax. Ikväll ska jag somna i tid,  kom knappt upp ur sängen imorse... Förresten! Såg ni den fina himlen ikväll? Helt underbara färger!
Amazing sky this evening 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar