5 oktober 2015

5.10.2015

Hej! Hur mår ni? Jag är så sjukt stressad ikväll. Man hinner ju inte laga alla läxor under en kväll har jag kommit fram till. Det gäller att endast göra läxorna i de ämnen jag vill satsa på. Fick skippa matten (tack gode gud att jag inte valde långmatte) och fysiken och lag den lilla tid jag hade på engelska och franska. Och än är jag inte klar. Ååh vill bara dra täcket över huvudet och vakna till liv när det är dags för sommar igen.

Har även hunnit med jobb ikväll (städa pappas kontor). Jisses vad KALLT det är att köra mopo! Fast jag var ordenligt påklädd från topp till tå trodde jag jag skulle frysa ihjäl. Aaaaj mina fingrar! Halt var det också. När jag kom hem frös jag så mycket att jag kokade en kopp te, sjönk ner i soffan under filten och myste med Nasse (Laban, katten, har oändligt många namn), och nu är det dags för att fortsätta på läxorna. Jag är glad om jag kommer i säng tidigast elva. Måste ha min åtta timmars skönhetssömn för att fungera följande dag. ;)

Nepp nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka mig på de svåra engelska orden. Hörs, förhoppningsvis, imorgon!
Poseing unnatural with a cup of coffee (in my case tea) is the typical blogpicture

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar