9 oktober 2015

9.10.2015

Godkväll godkväll!

Hoppas ni mår bra! Här är på humöret på topp! Är nu som bäst hos Annas. Jag och Fanny håller på att laga laxsmörgåsar (mums!) och Anna är och rastar Märtis. Snart ska vi klicka igång det nya VD-avsnittet, vi alla tre är så himla excited för att se vad spännande som kommer ske i denna säsong. En annan sak som vi är ÄNNU mer excited över att vi tre + Janina åker över till Umeå imorgon. Iiihhh det ska bli så kul! Första resan utomlands UTAN föräldrar. Lite stort är det nog ändå. ;) Båten går tidigt imorgonbitti (väckning klockan fem...snark...) så ska försöka komma tidigt i säng. Borde dock redigera dagens outfit och sedan posta det. Vet inte om jag hinner dock. Älskar min (fake) Pradaaaaa! Har fått lite klagomål på senaste tiden att jag måste blogga mera så ska försöka skärpa till mig nu. Får se hur det går... Men det är ju bara positiv feedback så jag har inget emot såna kommentarer. ;)

Imorgon uteblir uppdateringen men på söndag återkommer jag med bilder från Umeå. Hade bra fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar