3 oktober 2015

Autumn instagram

- @CAROLINAHANNAMARIA - 

Längesen jag har gjort ett inlägg med instagrambilder. Sen vi kom från resan har jag inte varit så aktiv men ni ska veta jag verkligen försöker lägga upp bilder så ofta jag bara kan och har material. Samma sak gäller med bloggen. Det är så roligt (ok det är inte det minsta roligt) för man märker på mina bilder att vi går mot mörkare tider. Bilderna är inte lika ljusa längre och redigeringen blir mer och mer... jaa, mörk! Om man jämför förra insta-collaget ser man ju en tydlig skillnad. Jaja, det där var väl det onödigaste jag skrivit på länge haha. På tal om mörkare tider, gillar ni hösten? Själv ÄLSKAR jag höst och allt vad det innebär MEN kylan som biter tag i mina kinder när jag sticker huvudet utanför dörren HATAR jag. Fattar ni vad jobbigt det kommer vara att fota outfitbilder i vinter, jag riktigt fasar inför det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar