9 oktober 2015

Dagens look

Solglasögon - Lindex // Halsband - Seppälä // T-shirt - Lindex // Väska - Prada // Byxor - H&M // Skor - Shoe stop // Klocka - Michael Kors

Dagens höstiga! Som jag nämnde älskar jag min nya väska. Lite stor kanske med tanke på min kroppsstorlek men det ända jag tänkte på när jag letade väska var att min dator skulle få plats, och det fick den, som tur! Förresten. På bilderna är det en sak som stör mig så fruktansvääärt mycket. Kan ni se det? Det är inget ni kanske tänker på men mig stör det, perfektionist som jag är. 

4 kommentarer:

  1. Sååå fin!! Och väskan?! Jättesnygg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 oktober 2015 21:58

      Tack snälla Adrienne! :D Jaa visst är den snygggg!?! Kommer dyka upp i flera outfits kan jag lova ;)

      Radera
  2. Wow va snygg väska? Varifrån har du beställt/köpt den?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 oktober 2015 13:07

      Tack! :D Den är från Turkiet och är inte äkta :)

      Radera