26 oktober 2015

FINALIST


Say whaaaat!? Jag hade just ätit skollunch, placerat mig i soffan och skulle skicka ett meddelande åt fammo och faffa. Jag skrollade snabbt genom Instagram och därefter Facebook. Sen ser jag att finalisterna är avslöjade. Åh kul! tänkte jag. Plötsligt får jag syn på mig själv och tänker nej det måste vara ett skämt. Jag blev så chockad, hade verkligen inte väntat mig detta. TUSEN TUSEN TACK TILL ER SOM RÖSTAT! ♥ ♥ 

Nu är det då dags för omgång nummer två - RÖSTNINGEN! Jag är redan oerhört glad över att jag är i final och jag förväntar mig inte alls att jag ska vinna eftersom både Karro och Ida har välskrivna och härliga bloggar och förtjänar detta pris, meeen om ni verkligen känner för att rösta på mig är det fritt fram ;)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria26 oktober 2015 22:52

      Jaa-a kan knappt tro det! Tack så mycket! :D

      Radera
  2. Många grattis! Tycker din blogg definitivt är värd en plats bland topp tre, så inget jag blev förvånad över :) Du fick iallafall min röst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 oktober 2015 22:31

      Tusen tack Sofia och GRATTIS till dig! :D Du förtjänar verkligen att vara i final, så bra blogg som din är. Vad snällt att du lag din röst på mig. Tack tack tack! Blir så glad! Ps. röstade på dig ;)

      Radera
  3. grattis så kul!

    ser SÅ fram emot galan, kommer jobba på den så håller tummarna för att den blir awesome!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria2 november 2015 21:02

      TACK ska du ha! :D

      Jaa vem gör inte det!? Kommer bli så kul att se vad alla har på sig och att få träffa alla :))

      Radera