4 oktober 2015

... läxor, läxor, läxor ...

Bonjour! Ça va?

Jepp jepp, håller på att göra franska läxan som bäst. Jag är glad över att jag valde franska, så himla fint språk! Uttalet behöver vi dock inte prata om hehe... Tur att motivationen är på topp annars hade jag genast hoppat av kursen. Det är guldvärt att kunna många språk, allting går mycket smidigare då man är ute och reser. Jag läser både tyska och franska men det är fortfarande tre språk jag vill lära mig. Vilka är de då? Jo spanska, italienska och danska. Danska var kanske lite oväntat va? Tycker det är ett coolt språk!

Hela söndagen har gått åt att laga läxor. Slött värre. Var en sväng till fammos och faffas medans brorsan hade kalas här hemma. Det gick väldans vilt till så bäst var det att fly fältet. Biologi och engelska läxorna är gjorda men jag är inte helt klar med franskan ännu. Tröttheten börjar ta över, bäst att avsluta detta inlägg och återgå till studierna. #PGchillasi #PGpluggasi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar