11 oktober 2015

Look of the day

Solglasögon - H&M // Topp - Gina tricot // Kappa - H&M // Byxor - Cubus // Väska - Prada // Halsband - H&M // Skor - Nelly.com // Klocka - Michael Kors

Såhär har jag sett ut denna söndag! Fick hjälp av Anna att fota av dagens (tack!) så var en snabbis in till stan och åkte sedan till fammos och faffas för käka middag. Nu sitter jag här hemma och väntar på att resten av the family ska komma hem. Dom har varit nere i södra Finland i helgen och hälsat på kusinerna! Oturligt nog kunde jag inte följa med eftersom Umeå-biljetterna redan var bokade när det bestämdes. Till julen syns vi Beckis!

Över till outfiten. Äääälskar min nya kappa! Och byxorna. Oooch toppen. Ooooooch väskan, förstås. Alla dessa plagg (förutom väskan) fick jag med mig hem från Umeå. Byxorna är sjuuukt sköna, ångrar att jag inte köpte flera, dom är ju perfekta på alla sätt och vis. Längden, färgen, priset...jaa allt! Finns på Cubus barnavdelning för dem som är intresserade. :) 

2 kommentarer:

  1. Shit, outfit on point girl!! Din blogg är en av de få mer modeinspirerade bloggarna jag läser, den är en perfekt blandning av personlig touch och modetrender. Fortsätt det fina jobbet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 oktober 2015 21:32

      Åå vad glad jag blir! TACK snälla! Det är dessa kommentarer som gör att jag ännu vill fortsätta blogga :D

      Radera