19 oktober 2015

Monday mood

Idag känner jag mig precis lika lazy som Laban. Vad livet vore lätt om man var katt.

Måndag. Vet inte vad det är men jag är så fruktansvärt SLÖ (jaa ordet förtjänade capslock) idag. Jag kan med hundra procent ärlighet säga att jag inte sovit för lite på sista tiden. Gick och la mig t.o.m före klockan 12 i helg. Ser man på, ser man på... Känns som att jag slösar bort min ungdom men jag tycker det är skönt att chilla här hemma, och så länge jag gillar det är det väl inget fel med det? Hur som. Hur var er måndag? Bra? Jobbig? Lika slö som min? Jag bara väntar på söndag när man ställer om klockan till vintertid. Ah vad skönt med lite ljuuuuuus på mornarna!

Nepp nu har jag brottomt, måste kila! Ska iväg på Hem&Skola möte eftersom jag är representant från elevkåren (fråga inte varför, vet inte äns själv varför jag är det). Har ingen aning om hur såna möten går till och vet inte alls vad jag ska göra men med som allt annat - det kommer nog gå bra. Heh lite pepptalk till mig själv. Hoppas för tusan att de inte tar förgivet att alla dricker kaffe. ;) Hörs sen!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria19 oktober 2015 20:22

      Jaa visst är han! Andra katten hittade jag liggandes i låda med halva kroppen hängandes utanför :P

      Radera
  2. Meen gud vilken gullig liten katt, får en att önska man hade en katt också! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria20 oktober 2015 20:02

      Jaa katter är så söööta! Speciellt de som är riktigt fluffiga och tjocka :P

      Radera