12 oktober 2015

Nominera mig!

HÖRNI! Nu behövs er hjälp! För första gången ordnas det en motsvarighet till svenska blog awards här i svenskfinland. Hur coolt är inte det? Alla bloggare lär väl spamma sönder sina bloggar nu hehe. Jag tänkte själv också vara lite jobbig och tjata på er ikväll. ;) Ni anar inte hur mycket slit det ligger bakom denna blogg. Jag har hållt på i ca. fyra års tid och uppdaterat så gott som varje dag, åtminstone de första åren. Jag bryr mig verkligen om min lilla älskade bloggish! Så jag hoppashoppashoppas innerligt att ni vill och tar er tiden att nominera mig i någon av kategorierna. Själv tycker jag att jag är lite svårplacerad och passar inte in i ett visst "fack" eftersom min blogg är ganska varierande. Men visst, dessa tre kategorier är kanske mest passande:

Årets mode-/skönhetsblogg
Årets foto-/videoblogg
Årets personliga blogg (HELST DENNA KATEGORI!) 

 Som sagt, det är NI som bestämmer! Ni kan på samma gång nominera andra bra bloggare om ni vill. :) Men kom ihåg att en bloggare får endast nomineras i en kategori, så det gäller att fundera nog innan ni nominerar. Det ända du behöver göra är att skriva ditt för och efternamn och din e-postadress.

 HÄÄÄÄR kommer ni till nomineringen!


TACK!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria12 oktober 2015 23:31

      Tack detsamma Ida-Marie! :D

      Radera
  2. Har nominerat dig, hejja! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria17 oktober 2015 15:22

      Ååå va kul! TACK ska du ha, detta gjorde min dag ♡

      Radera
  3. Jag tyckte det var så svårt att veta vem man skulle nominera, men som tur är mina röster inskickade nu! :) Ska bli spännande att se vem som sedan går vidare till röstningsskedet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria20 oktober 2015 21:54

      Jaaa alltså det var sjukt svårt. Det finns så många fina och kreativa bloggare här i svenskfinland så jag hade verkligen ingen aning om vem jag skulle nominera. :) Och precis som du säger, det är riktigt spännande!

      Radera