21 oktober 2015

Påminnelse

Hej allesammans! 

Vill bara påminna er om att det ännu går att nominera bloggare till den Finlandssvenska blogg-galan som går hålls i November. (Panikar över vad jag ska ha på mig, känner på mig att denna klänningsjakt inte blir lätt). Jag själv har skickat iväg min nomineringslista så nu är det bara att vänta och se vem som slipper vidare till "final". Jättespännande det här... Och om ni riktigt vill (ni ba neeeej inget mera tjat om nomineringen men äh, don't care) får ni jättegärna rösta på mig. Men gör det bara om ni tycker jag förtjänar det, annars ska ni ju såklart rösta på någon annan bra bloggare. Okej?

HÄR kommer ni till nomineringssidan. Reglerna och hur du går till väga finns där!

6 kommentarer:

  1. Lycka till med klänningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 oktober 2015 15:26

      Tack ska du haa! :)

      Radera
  2. Ser fram emot att se din gala outfit, lovar att du kommer att hitta en hur fin klänning som helst! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 oktober 2015 06:45

      Åjj tack Jennifer! Jag har hittat två stycken som jag velar mellan så en bit på vägen är jag iallafall :))

      Radera
  3. Jihooo ! Grattis till top 3 :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 oktober 2015 17:08

      Taaack snälla Patricia! ♡ Blev helt chockad när jag såg resultatet, trodde inte alls att jag hade en chans mot alla andra fantastiska bloggare!

      Radera