16 oktober 2015

Suit up & red lip day

Tjalooo!

Det har varit en lite mer speciell dag i Pedersöre gymnasium, vi har nämligen haft temadag - Suit up & red lip day! Jättekul! Så roligt att de flesta klädde upp sig och framförallt vågade ha kjol/klänning plus klackar. Pojkarna var också väldans stiliga i sina kavajer. Sista rasten hade vi (elevkåren) ordnat fotografering i gymppasalen. Alla klasser blev fotade och det var faktiskt självaste JAG som var fotografen! Läskig uppgift men allt gick suveränt. Tur det! Jag skulle så gärna så gärna publicera alla bilder MEN jag vet inte av vem jag har tillstånd/inte har tillstånd att lägga ut på nätet. Dessa bilder har dock publicerats av en lärare och hen har sagt att det är ok så jag är 99,9999999% säker på att de får publiceras.
På första bilden ser ni (en del av) PG's flickor och på andra bilder (en del av) PG's pojkar. Hittar ni mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar