10 november 2015

~ 10.11.2015 ~

2 kommentarer:

  1. Hur lång tid tar det att för klänningen att komma om man beställer från nelly? Btw sko du kunna tipsa andra butiker också? Som såna irl å på nätet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 november 2015 09:40

      Jag har ingen aning eftersom det är så beroende på vilken klänning man beställer, men jag antar lite mer än en vecka :) Jaa-a du... jag är inte så bra på det här med butiker IRL eftersom jag bara shoppar på nätet nuförtiden, men Vila brukar ha fina klänningar! Sen på nätet är det bara att googla googla googla. När jag sökte galaklänning/balklänning googlade jag som aldrig förr och fann företaget www.vbridal.com där jag senare beställde min klänning. Men där finns ju förstås inga direkt billiga klänningar vilket är ett minus. Nelly bäst utbud vad gäller billiga och fina klänningar :) Tråkigt svar, förlåt!

      Radera