4 november 2015

4.11.2015

Tjolahopp!

Jag är sååå busy just nu, därav tystnaden. Inlämningsuppgift efter inlämningsuppgift ska in och tiden räcker knappt till. I PG har vi också kickat igång provveckan. Endast ett prov denna vecka vilket betyder fyra (!) prov nästa vecka. Blöö... Fysik provet jag skrev igår gick fruktansvärt DÅLIGT (men godkänd, ja det är jag!) så det blir nog omtagning till våren. Jag vet att jag kan bättre!

Nu ska jag värma mat, göra fysik presentationen klar och sen blir det dans. Jag hade tänkt fortsätta lära ut koreografin på dansen ikväll men tidigare idag gick jag och ramlade FLÖG på asfalten och landade med huvudet neråt (halva kinden är lätt uppskrapad) och tyvärr fick ryggen och mina handleder stryk så det finns inte en chans att jag kan dansa ikväll. Helt otroligt att jag klarade mig med endast lindrigare skador med tanke på hur jag landade. Vad jag höll på med? Jo tutorerna hade planerat några lekar vi skulle leka (allt annat program var förövrigt riktigt kul!). Ena leken gick ut på att en sprang och den andra satt på ryggen. Vi hade bara kommit några meter när jag känner att jag kommer kippa över, sekunden efter ligger jag med huvudet neråt i asfalten. Nå som tur bröt jag inget!


PS. Ni har väl inte glömt att det är endast TVÅ dagar kvar av röstningen? Om ni inte röstat ska ni göra det NU! KLICKA HÄR för att komma till röstningsblanketten. Skulle bli oerhört glad om ni ville lägga er röst på mig. ♥  Men som sagt, bara att vara i final är en vinst för mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar