6 november 2015

6.11.2015

It's friday people!!!!!

Nu tror ni säkert jag ska hitta på något kul, fredagkvällen till ära, men nej det ska jag inte. Det blir hemmakväll för hela slanten! Jag ska på dejt med min biologibok, faktiskt. Även reppa (;P) 600 engelska ord ska jag göra. Det blir ingen slapp helg men jag har laddat upp med en stor skål Makuuni-godis så nu är jag redo för en pluggeliplugghelg!

...meeen innan jag drar igång läsandet ska jag titta på Spökspecial (tre kändisar ska försöka klara av 12 timmar i ett hus som sägs vara hemsökt). Guuud så spännande, sitter som på nålar hela tiden. Tror ni på spöken/andar? Vi diskuterade det faktiskt idag på rasten och några tror, precis som jag, på spöken. Hur är det med er? Iallafall. Idag är det sista röstningsdagen! Har ni inte röstat tycker jag att ni ska göra det nu! HÄR kommer ni till röstningsformuläret.
Fredagsgodis! Jag tycker valet av godis säger mycket om en person. Låter det knäppt? Jag gillar lakrits/salmiakk blandat med lite (men bara lite) frukt. 
Även chokladen innehåller rinnande laktris, dessa är helt klart favoriten i godisskålen. Med andra ord, surt och "söttsött" finner ni inte i min skål.

2 kommentarer:

  1. Hej! Var kan man se på spökspecialen, alla pratar om det men hittar inte det någonstans:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 november 2015 23:03

      Hallå! Jag förstår att alla pratar om det, det är så bra! För att lättast hitta det ska du klicka dig in på Annica Englunds blogg och skrollar ner tills du kommer till inlägget där hon lagt upp videorna.

      Men jag varnar dig, det är läskigt ;)

      Radera