23 november 2015


Mina fina fina vänner. Så roligt att ni ville följa med på Gala-kvällen, jag uppskattade det verkligen. Om jag får säga det själv - vi var vrålsnygga, hehe. Visst matchade vi bra? Grundtanken var att alla skulle gå i samma toner (guld, silver, grått och beige) men eftersom posten fick för sig att strejka hann inte Fannys klänning fram i tid men turligt nog hade hon plan b. Blev fint med en färgklick! Är förvånad över att vi fick till åtminstone en bra bild på oss alla. Det var j*kligt kallt och alla bara skakade. Personerna som kom förbi måste ju ha trott vi blivit galna haha. Sen när vi var klara och gick in i värmen igen märkte jag att håret hade kollapsat och sminket runnit ut. Så aaatt det var bara ner med håret, föna, locka håret en andra gång och försöka få upp det till en vettig frisyr. Men jag gissar jag inte var enda personen med hårproblem en vinterkväll som denna, så då kändes det redan lite bättre. ;) Hela min outfit, med alla detaljer osv, kommer i ett skiljt inlägg inom snar framtid.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:20

      Taack Daniela! Det var som sagt väääldigt kallt, men nu i efterhand var det såå värt det ;)

      Radera
  2. Jättefina tjejer!! Du glittrade så härligt i din klänning :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:24

      Tusen tack Karolina! Du var också jättefin :D Klänningen, ja den är nog det finaste som hänger i min garderob just nu. Vi har självständighetsbal nästa vecka och då kommer jag få bära den igen. *längtar*

      Radera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:26

      Vad roligt du gillar dem! :D Allt cred till Amanda (http://amandaphoto.webblogg.se/) som ställde upp och fotade oss i snöyran. Hon tar jättefina bilder!

      Radera
  4. Alltså vackra ni! Jag säger det igen, men ni bara glimmade på galan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:29

      Aaww tack Hannah, och DESAMMA! :D Du och Nathalie var suuuperfina, gillade jättemycket skärningen på din klänning.

      Radera
  5. Kan bara hålla med ovanstående!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:30

      Hihi, taack! :D

      Radera
  6. Mitt hår blev ju totalförstört pga snön, så kom till Galan med ett betydligt tråkigare hårsvall än tänkt... -.-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:34

      Åånej vad surt, I know the feeling.... Som tur hann jag ju få till en slarvig frilla just innan vi drog iväg, men man kände ju sig inte precis lika piffig med blött hår om vi säger så. Men hårproblemet glömdes snabbt bort när man väl var där, det var ju så mycket att ta in så man hann inte fokusera på håret direkt ;)

      Radera