22 november 2015

GALAN 2015

Arrangörerna Maria och Ida-Marie och programledarna Hannah och Anne.

 Fredrik Furu och hans gitarrist levererade!

Carola Ekman fick ta emot priset "årets blogg". Grattis! En riktigt värdig vinnare.

Träffade på Hannah och Nathalie! Såå fina outftis hade dom.

Nicke Aldén från Radio X3M hade show på scen ;)

Michelle och Jannike från Autre delade ut pris. Michelle vann även årets mode- och skönhets blogg. Grattis!

Nåjjaa hörni, nu ska vi snacka galan! Vill börja med att tacka Ida-Marie och Maria som styrt upp detta så otroligt otroligt bra. Programmet var verkligen super! Programledarna Hannah och Anne kunde verkligen sin sak och artisterna var himla bra. Så himla roligt att träffa/se alla bloggare IRL, man får en helt annan bild av personen då. Det blev inget pris för min del (grattis Karro!) men det gjorde absolut ingenting, jag hade jätteroligt ändå. Och som jag sa, jag är bara glad över att få vara nominerad. DET redan är stort för mig. Grattis alla vinnare! Jag åkte till Galan med Anna, Fanny och Janina, bästa sällskapet med andra ord. Under minglet umgicks jag med dem, även med Hannah och Nathalie, men under själva programmet hade jag en reserverad plats näst längst fram bland alla andra nominerade. Jag bytte några ord med andra Karolina och samtalade en hel del med min andra granne, årets inspiratör Amanda. Trevligt att träffas! Hela kvällen var så amazing. Ni som inte var där, jaa ni missade nog verkligen något! Jag känner jag har fått ny inspiration att blogga, allt tack vare galan.

När själva programmet var slut och resten av gänget (dvs. de över 18 år) drog med limmo till efterfesten hämtades vi upp av pappa och åkte med våra galaklänningar på middag till Rosso. (Bilder på oss och våra fina klänningar kommer upp strax!)

Vill ni se flera fina bilder från Galan klicka HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄRHÄR, HÄR och HÄR.

Tack alla för en superduper trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Din klänning var så otroligt snygg!! :D Passade dig perfekt!!

    SvaraRadera