13 november 2015

Grattis Anna!

Det är fredagen den 13:e vilket betyder att en av mina bästa vänner fyller år - GRATTIS ANNA! 

Minns ni förra året (klicka!) när vi totalt överraskade Anna på hennes födelsedag? Det var så lyckat så vi tänkte att vi inte skulle försöka toppa det i år utan satsa på småa grejer istället (typ en bakelse eller ett klädesplagg). Visserligen visste hon inte om att vi skulle komma och knacka på dörren med famnen full av ballonger så det blev ju en liten surprise ändå, men det är ju alltid kul. Med mig hade jag vitchoklad cheesecake med pepparkaksbotten som jag hade hämtat från Två systrars söta (klicka!) under håltimmen. Cheesecaken var god kan jag lova. Och inte nog med att vi åt oss mätta på det, Anna skulle även ha släktkalas ikväll så vi bjöd in oss själva (okej det gjorde vi inte alls, vi blev inbjudna) och stannade för att frossa i oss ännu mera gott. Annas mamma hade bakat jääättegoda pizzor och även en supergod chokladkaka. Den måste jag få recept på, chokladmonster som jag är!

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara meddela att PROVVECKAN ÄR ÖVER!!! *klappa-händer-emoji* Det är ingen vits jag försöker förklara hur länge och hur mycket jag kämpat mig igenom denna vecka för det skulle ta en evighet. Jag har läst bok efter bok efter bok. Nu ger jag mig själv en klapp på axeln och går och sover, det behövs efter en slitsam vecka.
Happy birthday bestie! Hope you have had a lovley birthday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar