29 november 2015

Lillajul

Knäppte aldrig av hela min lillajuls-outfit med systemkameran, men om ni klickar HÄR ser ni hur jag var klädd.

Lilljul! Så mysigt att vi snart är inne i december månad, jag älskar allt med julen och vad den innebär så jag gör inget annat än hurrar. Våra lillajular brukar vara upplagda på precis samma sätt år ut och år in (vi bjuder på gröt åt mommo, moffa, fammo och faffa och sen på kvällen öppnar vi lite paket) men iår hade vi över Saras familj på trerättersmiddag. Till förrätt serverades tre olika snittar och till varmrätt serverades kött och ungspotatis. Kan ni gissa vad vi bjöd på till efterrätt? Helt rätt, jultårtor!!! Ni vet ju hur obsessed jag är ;) Tanken var att jag skulle åka till Bellas efter maten och umgås med tjejerna men jag var så stinn och trött efter all mat så jag stannade hemma. Hela kvällen var supermysig, hoppas ni också hade en trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria30 november 2015 21:24

      Tackar! :D

      Radera
  2. Wow så fin du är på bilden! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 december 2015 09:16

      Åå tack ska du ha! :D

      Radera
  3. Gud vilka mysiga bilder xx <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria6 december 2015 22:26

      Taack Iisa! ♡

      Radera