1 november 2015

Some shopping

Nya kläder! Många kanske tror jag har garderoben full av kläder och att jag shoppar nytt hela tiden men så är det inte riktigt. För det första - jag fotar oftast bara outfits till bloggen när jag köpt något nytt, sen de dagar jag inte fotar till bloggen använder jag alla "gamla" kläder. För det andra - jag köper mycket på rea och loppis. För det tredje - jag lånar min systers kläder en hel del. Min slutsats - börsen lider inte värst mycket (jag menar det skulle kunna vara värre) och jag har mer kläder att växla mellan - win win! Denna gång blev dock min beställning lite dyrare än vanligt. Ovan ser ni en del av shoppingen. Pälsen är sååå fin! Den var dyr men jag kommer förmodligen att använda den i flera år framöver. Helt klart värd varenda euro. Jag älskar mörkgrönt just nu så klickade också hem en helt vanlig tröja i grönt. Vet precis hur jag ska matcha allt!

Förresten! Min galaklänning är beställd! Beställde den i onsdags och nu väntar jag med spänning. Klänningen är skräddarsydd enligt mina mått och tillverkad i Kina. Ska bli kul att bära den, den är verkligen sååå fin! Vill inte avslöja för mycket men färgen är champange. Låter bra va? :) Anna och Fanny följer med mig på the Gala och vi alla tre har försökt gå i samma ton med våra klänningar.

2 kommentarer:

  1. kan du filma en vlogg on galan? skulle va kul att see :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 november 2015 23:07

      Det skulle vara såå kul att filma under Galan, fatta sen efter några år när man kollar på det och får "uppleva" allt igen :) Men det är bara det att det är så jobbigt att släpa på en klumpig kamera och filma. Måste klura på det... Tack för din idé! :D

      Radera