24 november 2015

The gala look

Dress - Vbridal // Earrings - Glitter // Rings - Glitter // Clutch - BikBok // Shoes - Nelly.com

Vet ni hur länge det tog att få upp detta inlägg? FYRA (!!!) TIMMAR. Jag har huuuundra saker som ska göras och här har jag suttit och redigerat varenda bild in i minsta detalj. Pjuh vilket arbete! Aldrig mer! ;)

Dessa bilder är faktiskt tagna i söndags, alltså dagen efter Galan. Ööhh? tänker ni. Jomen det var så ju så himla dåligt väder på lördagen (typ snöstorm) så jag bestämde mig för att stiga upp tidigt på söndagsmorgon och sminka mig snyggt + fixa en snygg festfrilla igen. Sååå... jag drog på mig denna paljettiga skapelse, hoppade i bilen med min familj och åkte till stan för att knäppa av looken. Ibland kan jag bara bli så störd på mig själv...

Klänningen! Jo den är från hemsidan www.Vbridal.com i Kina och är måttbeställd. WEBSHOPEN ÄR PÅLITLIG. När jag googlade klänningar och klickade mig in på olika onlineshopar började jag först med att leta efter recensioner om företagen, men fann absolut inget om de flesta onlineshoparna. Plötsligt fann jag Vbridal och där såg jag massa fina, men dyra, klänningar. Jag hade JÄTTE svårt att välja vilken jag skulle ha men tillslut föll slumpen (ok det var verkligen ingen slump, hade ju typ hela släkten involverad i klänningsvalet) på denna. Gillar klänningen sååå mycket! Svårt att få rätt färg på bild dock. Färgen är alltså champange. Några frågor om Vbridal? Jag svara gärna! (OBS, detta är INTE ett sponsrat inlägg)

25 kommentarer:

  1. Jättevacker klänning! Och snygga bilder. :)

    SvaraRadera
  2. Så vacker! Hur är ryggen? Ha en finfin vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar ryggen på klänningen :)

      Radera
  3. Du var så fin! Klänningen passade dig ju helt perfekt :)

    SvaraRadera
  4. Wow vilka vackra bilder och jättefin klänning!

    SvaraRadera
  5. alltför mycket smink,onaturligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria29 november 2015 13:31

      Vet du, jag kan inte bry mig mindre i vad du tycker. Jag tycker det är snyggt och passar klänningen så jag skiter fullständigt i vad du säger. Var och en med sitt.

      Radera
  6. Wow så tjusig du var! Vilken underbar klänning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:41

      Tack snälla du! :D Jaa är den inte fin?! Finaste plagget jag äger, helt klart. Som tur kommer jag få bära den nästa vecka på en självständighetsbal. Can't wait!

      Radera
  7. Ah, det var make-up:en som jag fastnade för. Så otroligt elegant och passar hela looken. Verkligen vacker gala-outfit på en fantastiskt vacker kvinna. Med Sol, Malenami

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:39

      Blir så glad av din kommentar, Malena. Har läst den om och om igen och jag ler lika mycket varje gång. Tack vad du är snäll! <3 Detta förgyllde min dag.

      Radera
  8. Wow vilken snygg outfit! Så "du" på något vis, elegant och klassisk! Och så snygg ögonsminkning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2015 20:45

      Tack Jennifer! :D Jag trivdes SÅ bra i klänningen, sminket och håret. Och som du säger, detta kändes verkligen som JAG. :)

      Radera
  9. Svar
    1. Carolinahannamaria27 november 2015 12:19

      Taack Iisa, desamma! <3

      Radera
  10. vilka vackra bilder! klänningen var ju grymt snygg också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria29 november 2015 13:27

      Tack Kajsa! Jaa är den inte fiiin? :D

      Radera
  11. Du var verkligen så fin under galan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 december 2015 22:48

      Tack fina du! :D Desamma!

      Radera
  12. Hur lång leveranstid var det för klänningen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a du... Ungefär tre veckor skulle jag säga :)

      Radera