26 november 2015

Tips - poddar

 - HÄR -                                                                                  - HÄR -


- HÄR -                                                                                 - HÄR -


Mina favoritpoddisar at the moment! Jag lyssnar överlag inte på så många poddar, upptäckte poddvärlden bara för något år sen så jag har liksom inte haft tid att lyssna igenom allt. Tips? ^^ Lyssna på poddar är den perfekta underhållningen när man är ensam hemma, man känner sig inte lika ensam när man hör andra röster. Åå det verkar vara så roligt att podda! Skulle vara kul att få testa. Vem vet, kanske jag startar en podd inom snar framtid ;) Haha just kiddning kommer aaaaldrig hända. Pallar inte att höra min egna röst, tycker jag låter så himla... löjlig.

Favoriten av dessa poddar är helt klar Zara och Noels podd. Alltså bästaaa!! Finns allting något att fnissa åt. Tycker både Zara och Noel verkar jätteallmänbildade, jag vill också vara lika smart som dom haha! Opodden och Ofiltrerat liknar varandra väldigt mycket och går ut på det samma. I båda poddarna får man ta del av kändisars liv och man får höra deras livshistoria osv. Monday Glory är faktiskt en finlandssvensk podd (yey!) som drivs av Sarah (klicka!) och Emilia (klicka!). Har dock inte lyssnat på alla avsnitt eftersom jag fann podden först nu i helgen i och med Galan. Och tur var väl det, för nu är jag fast!

2 kommentarer:

  1. Sällan jag lyssnar på poddar men det är ju så kul och avkopplande när man väl gör det :) Då brukar jag lyssna på Stil i P1!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du lyssnat på vår podd, blir så glad! :*

    SvaraRadera