19 november 2015

Total frånvaro

URSÄKTA! Här ekar det verkligen tomt. Även fast provveckan var över för en vecka sen känner jag att jag inte haft tiden att varva ner och verkligen ta det lugnt förrän massa andra läxor har hoppat i famnen på mig. Så surt, så himla surt att inte kunna släppa sina tankar på skolan för en stund. Kort sagt känns det som om jag är i skolan dygnet runt. För många är skoldagen vid ända 15.00, men för mig är bara halva skoldagen förbi. Förstår ni? JAG VET att det inte är hälsosamt. Så Carro - skärp till dig och ha lite fritid!

Sååå vad har jag sysslat med under denna vecka? Jag har pysslat med läxor (pyssla är kanske fel ord, det låter så trevligt och mysigt, kämpat är mer passande) och fixat och trixat en hel del med min Gala-look. Åh bara två dagar kvar nu. Spännande! Här (klicka) är en pikuliten sneakpeak på the dress. Den ser guldig ut men är i själva verket champangefärgad. Idag har jag även varit på manikyr till Cosmetique (klicka!). Härligt var det, blev äntligen mer avslappnad och fann ett lugn. Oooch det där lät väldigt djupt haha. Nä men oskojjat! Tack till Lina som fixade superduper fina naglar inför lördagens festligheter, hon visste precis hur jag ville ha. Bilder på naglarna kommer upp i samband själva Gala-outfiten.

Ha det fint, hörs mer imorgon! Eller på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar